gruppass

Hoj. Seg tisdag, märker stor skillnad på vardagarna nu när skolan har börjat. Orkar oftast inte hitta på något efter skolan, sen är det mycket grejer som måste göras på fritiden, då man ändå inte har skola. Så det är svårt att hinna med det man egentligen vill när man går i skola halva dagen. Som att hitta på något med kompisar osv. Tur att helgen kommer snart, eller inte så snart, men den kommer och det är de viktigaste haha. Efter skolan åkte jag faktiskt ner till Sportlife (eller det nya namnet, kommer inte ihåg vad de heter nu dock) och hade ett gruppass med vif tjejorna. Passet fokuserades på främst bål, axlar och rumpa. Det var bara en halv timma men vi ska dit typ tio gånger till så det kanske ger något i slutändan. Ska se om jag kan ta en sväng till Överby i veckan och köpa nya benskydd, ligger lite efter i utvecklingen och har några gamla dåliga benskydd hehe. Måste ju se stilig ut lix, haha nejmen jag behöver faktiskt nya. Bloggar mer imorgon, kramkramkram på er!
 
 
lite senaste nytt, dålig kvalité. men jag blir jätte less på blogg.se upplösning på bilder, i iphoto är de jätte fina med massa färg, skärpa och kvalité och sen när man laddar upp dom så blir de jätte fula??! händer det bara för mig eller vad är detta, blir så lacckkkk. det finns ju inget att göra.
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: