gott nytt

Ja, det finns inte så mycket att säga. Har inte känt för att blogga, simple as that. Vad har hänt sen jag vart borta?Jag kommer knappast ihåg, men det är ju ett nytt år!! Gott nytt år hörni haha. Ser fram emot 2015 och vad de har att erbjuda, 2014 var helt okok men hoppas ändå att 2015 blir bättre! Ett av mina nyårs löften är att ta vara mer på tiden, hitta på mer saker och ha det mer roligt. Senaste gången jag bloggade var den 28 December, då har det allså gått 2 veckor ca sen jag bloggade. Känns ju inte så bra, och jag tror inte jag orkar rabbla upp allt jag gjort under dessa 2 veckor. Men sammanfattat så har jag har umgåtts mycket med Fanny, och andra vänner som Elvira och Alva. Åkt till överby och handlat massa grejer på mellandagsrean hehe, bowlat, ätit jätte god thaimat med farmor och farfar, haft sleepover med elvira,alva och fanny, vi hade buzz maraton, åt tacos och hade det bra. Börjat skolan...,spelat Rössö cup med damlaget och myst en hel del med hundarna. Inte så märkvärdigt, men än så länge har 2015 vart bra! 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: