hjkl

Hej! Har haft fullt upp med plugg därav ingen bra uppdatering idag. Det var en bra skoldag, roligt med idrott såklart och så hade vi även DISA där vi fick fika! Så det var en bra tisdag. Efter skolan pluggade jag spanska och NO, sen blev det även en hel del youtube och bloggar-tittande hehe. Skulle precis sätta på ett avsnitt av portkod och så kom jag på det är ju slut :(( buhuu, jag som hade längtat. Håller på att bli  förkyld nu med, typiskt. Har försökt stoppa i mig halstableter men jag mår typ dåligt av de så jag försöker dricka varmt istället haha. Förresten! Uppdatering kring hundarna; Vi kommer troligtvis ta hem dom på jullovet då vi har tid att lära känna dom och vänja oss, så det blir toppen. Tror jag avslutar här, godnatt på er!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: