Äntligen!!!

Hej! Träningen igår gick helt ok, det var roligt iaf. Imorses åkte jag ut med reklamen någon halvtimme efter jag vaknat bara, men det var skönt att andas in morgonluften haha. Klockan två så drar vi till gbg. Jo varför det? Vi ska kolla hundar!! Asså jag vet inte hur länge jag har tjatat fö en hund, och nu äntligen händer det!! Det är två tjej taxar på två år, vi brukar låna deras mamma Daga. Så vi vet redan mycket om taxar och så. Så jag är jätte tagg på att träffa dom, och sen får vi se om vi tar med dom hem också. Jag vet inte riktigt hur man ska förklara glädjen i skrift, men jag är super glad iaf och jag har velat det hära sen jag vart liten. Men vem har inte det liksom haha. Jag bloggar mer i eftermiddag hörni, kraaaaamm!
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: