Knä

Hejj! Sitter här i min säng (som vanligt asså, men de skönt haha) med musik i öronen och äter lite choklad russin haha. Jag åkte tidigare från skolan idag för att åka till sportskadekliniken för att kolla mina knän. De sa att mina knän håller sig inte på plats så den åker runt i ''skålen'' inuti knätt och det är de som gör ont. Så om jag inte bygger muskler runt knätt så kan jag förstöra det dära benet och slita sönder det. Knäskydd kommer inte hjälpa så mycket men det är bra att ha det ändå sa hon, så jag ska bara ha det utomhus för att hålla värmen runt knätt. Så de najjzzz för jag hatar knäskydd. Fast man känner sig lite tryggare haha, men nu ska jag sluta rabbla haha. Utan nu ska jag försöka plugga lite matte och NO, krammm.
 
dagens
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: