senaste dagarna

Hejhej! Alltså, detta med uppdateringen haha. Har inte mycket att berätta, det hela säger ju för sig själv. Jag som tyckte det gick så bra, men sen tappa jag blogglusten. Hade iaf tänkt att slänga in ett inlägg ändå. I fredags var jag på lvt träning i Vara. Vi spelade inomhus fast på konstgräs då, det var väldigt skönt att vara inne i värmen och på konstgräs. Det gick väll lite si och så, men det är ju som en vanlig träning typ så man är ju där för att lära sig och såå. Så det spelar egentligen ingen roll hur det gick. Igår va jag riktigt laaaat, serriöst haha. Jag hade film maraton och såg på massa bra filmer. Det ändå jag gjorde va typ att dela ut reklam. Jag skulle gått på bio med mamma eller alice på den nya filmen ''interstellar'' som alla säger är så jäkla grym och jag som älskar katastrof filmer älskar väll den ännu mer då. Men det blev aldrig så eftersom jag och Nora ska på den ännu mer nyare hungergames mockingjay på torsdag!! Så jag måste spara mina pengar. Så jag är fett tagg på deeet. Och idag, skulle jag egentligen gå på gudstjänst för det är något man måste göra när man går i konfirmation..Men, det blev aldrig så heller eftersom jag trodde det va i Blåsut krykan men det var visst i stan. Så jag kände bara fuuuck it och så tar jag det någon annan dag. Jag har funderat många gånger att sluta i konfa för det är så jflrejlntråkigt. Men jag får väll bara bita ihop, man träffar ju mycket kompisar och så. I eftermiddag ska jag på träning och tills det så ska jag plugga för ett prov vi har imorgon. kram!
 
två låtar från mockingjay, väldigt bra låtar må jag säga


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: