tillbaka

Hej! Hur ska man börja, det var längesen nu. Jag har tagit en paus som ni märkt. Grejen är att jag säger inte till när jag tar en paus. Utan efter några dagar utan bloggning så slutar jag bara. Och jaaa, jag hatar mig själv för det. Jag gillar att blogga. Och då kanske ni undrar varför jag slutar uppdaterar hela tiden, sanning är att jag vet inte. Lathet kan det bero på. Känner att jag har kommit in riktigt i ''tonåren'' nu, har blivit så jädra lat, sover längre, skjuter upp pluggning och akutpluggar sista dagen och så finns det så jäkla mycket känslor osv haha. Vad har jag gjort det senaste då? Jag har ingen anning, kommer fakitskt inte ihåg. Tror jag börjar tappa minnet, kommer inte ens ihåg vad jag åt till frukost typ. Men jag kan ju berätta vad jag ska göra. Imorgon så är det skola sen åker jag till lvt och tränar. I helgen så är det träning. Sen ska vi också åka till gbg troligtvis, jag kan inte berätta varför och om det blir riktigt av. Vill inte ljuga för er ifall det inte händer, så jag återkommer imorn. Känner mig som en sån där jobbig människa när jag tar upp saker och sen säger att jag inte kan berätta haha. Hatar själv människor som säger t.ex att dom är ledsna och sen säger dom att dom inte vill säga varför. Man bara HAR MAN SAGT A SÅ FÅR MAN SÄGA B. Eller hur det budskapet går. Men guys jag hoppas ni förstår. Jag vill inte att detta inlägget ska bli ännu längre så jag bloggar mer imorgon. kram! har faktiskt saknat bloggnigen en hel del
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: