BACK

Herregud, det va längesen. Som ni nog har förstått så tog jag en paus men är nu tillbaka! Jag blev väldigt förvånad när jag kolla min statistik och det är ca 50 stycken sidvisningar varje dag, det är inte så dåligt med tanke på att jag inte har bloggat <3333. Hur många veckor har jag vart borta egentligen? Har ingen som helst anning, och jag kommer inte ihåg jätte mycket vad jag gjort. Men jag har vart i Göteborg, shoppat massor, vunnit quality cup (!!!!), haft fina Daga på besök, vart med Fanny en massa, umgåts med kusinerna en helg och ätit donuts bl.a, käkat på pizza hut, haft fotbolls avslutning, vart med Elviran lite och tränat inomhus för första gången på länge. Det är en bråkdel vad jag gjort, mer minns jag ej sorry guys. Jag har tänkt många gånger att jag skulle börja blogga igen på höstlovet och sen har det aldrig blivit av men nu så! Idag har jag vart på Överby med Irma och Fanny, shoppat, pratat och haft det najs bara. Jag fick med mig ett par svarta jeans bara så inget roligt så dirrekt. Efter det åkte vi hem till Fanny och bakade kakor och dansade just dance. Sååå himla tråkigt att höstlovet snart är slut, jag har annars haft ett väldigt bra höstlov. Och jag hoppas att ni också har haft det, hörs imorgon, kramen.
 
här är några bilder från de närmsta dagarna
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: