0-0

Hej! Har haft att göra idag därav dålig uppdatering. Jag cyklade ner till stan runt 9 och spelade match mot Arentorp tror jag det var, det slutade 0-0 men jag är nöjd över min egen insats som ytter och högerback (!!). Sen efter det va jag helt slut eftersom jag spelade ute hela matchen, vilket kanske inte var de bästa eftersom jag fortfarande är lite sjuk. Jag va tvungen att åka ut med reklamen iaf och gjorde det på 40 minuter, rekord tror jag faktiskt haha. Sen har jag bara pluggat resten av eftermiddagen och det känns så skönt nu att vara klar med allt. Jag är helt slut haha. Jag ska bara städa rummet nu och planera lite kläder inför veckan så ska jag ta min marabou och sätta mig och kolla yt och bloggar. Hoppas ni har haft en bra helg, kram!
 
tb så jävla mycket, kalles cup <333
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: