Nya tag!

Hej på er! Jag har bestämt mig för att starta en ny blogg som ni nog märkt. Istället för att heta 'eliingranat' så heter jag nu 'elingranat' (med 1 'i' istället för 2). Jag ska börja om helt från början, jag tänker att nu ska jag verkligen blogga varje dag med bra bilder och text! Hedern just nu är bara tillfällig tills jag går ut och fotar så vet ni varför den inte är så vacker. Jag hoppas det kommer bli bättre bloggning nu alltså och att statistiken blir bättre, jag har idéer på videos där man kan filma typ roliga dagar. Som när man åker till Göteborg till exempel, så blir det lite roligare att kika in här. Jag ska försöka variera inläggen också så mycket jag kan! Kram på er.
 
Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha för bild till det här inlägget så jag tog denna bilden från Turkiet!
 
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: