julefrid

Hejj! En bra kväll igår, fick jätte fina julklappar, åt massa köttbullar, vann godis på julklappsleken hoho, osv osv. Jag vaknade runt nio sen har jag ätit en god julfrukost och bara chillat med youtube. Asså här sitter jag och försöker skriva ett inlägg men jag lyssnar på så jävla bra musik så jag kan inte för jag börjar bara sjunga med i låten haha. Asså orkar inte.. Men aja, idag har jag inga planer. Fick lite pengar i julklapp som jag hade tänkt att lägga på tapeter till mitt rum. Så imorgon troligtvis ska vi åka och köpa några, mitt mål är att ha det klart tills nyår hehe, får se hur det går. Sen ska vi äta lunch hos mormor och morfar. Och i helgen är det cuuup! Fett jävla taaagggg. Bloggar mer later, kram!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: