silver

Hejj! I förregår spenderade jag min fredagskväll med fanny, sen sov jag även hos henne till lördagen. Kanske kan ha vart en utav anledningarna jag var så trött på cupen, men jag tyckte ändå att vi sov länge. Jag spelade inte alls bra för jag var alldeles för trött men vad gjorde det för vi fick ju ett silver!!. Finalen avgjordes på straffar, så det sög ju. Men vi möte ett bra lag och spelade 0-0. Så jag är nöjd ändå, idag är det ju andra dagen på cupen. Idag spelar vi i åldersgruppen 98:or så det lär bli tufft motstånd. Men det är roligt att det är en dag till, för då kan man förbättra sig och så hehe. Jag måste ut med denna jävla reklam också, som jag inte kommer orka...Får se om det händer eller inte. kram!
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: