götet

Hej på errrr! Ny dag, nya möjligheter. Gladare idag, vi satte upp julgranen igår och hade musikquiz hela kvällen igår så det fick mig på bättre humör haha. Startade dagen idag med att dela ut reklam, tror det var rekordsnabb utdelning faktiskt. Nu har jag gjort iordning mig, så ska bara äta sen så drar vi till Göteborg! Hoppas vi får lite tid över till shopping, dock kommer det vara kaos idag tror jag. Det är väll lönehelg och några dagar innan jul bara, men vad gör de, om hundra årrr lalala. Kanske slänger in ett mobil inlägg när jag är borta, annars får ni ha en bra helg! kram
 
bild från igår, gillade min outfit haha
 


» -

Hej, vad har du för storlek på din västergöta tröja du har på dig där? :)

Svar: S tror jag det är, de är lite stora i storlekarna :)
Elin Granat

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: