helloww

Hejj! Har haft fullt upp med prov de senaste veckorna. Men nu är alla gjorda, weho! Dock har jag ett omprov på onsdag i spanskan, jag blev inte nöjd med min prestation så jag ska plugga på mig mer och göra bättre denna veckan. Just nu sitter jag och lyssnar på lite julmusik, alltid lika mysigt. I helgen sov jag bla över hos Elvira, vi kollade på så mycket bättre, målade våra naglar julfina, åt god adventsfrukost och bara hade det bra. När jag kom hem hade vi lite julbak, vi gjorde de årliga traditionella namn hjärtanen och hängde dom i fönstret haha. Så det var en bra helg. Vi ska inte ha några serriösa ämnen alls tills jullovet, så det är riktigt roligt. Jag kommer skriva manus med 20 personer till i klassen till kabarén. Det är riktigt roligt faktiskt, skrattade väldigt mycket idag haha. Ni får hade bra, så kanske jag bloggar mer senare. kram!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: