Lov

Hej och godmorgon. Vet ni vad? Nu har jag vinterlov!! Ingen mer skola förens 2015, låter ganska bra i mina öron. Igår i skolan gjorde vi inte mycket, vi lekte, städade och sen skrev vi också manus. Vi köpte även godis på Willys som öppnat brevid skolan, riktigt najs faktiskt. För att fira sista dagen i skolan, och kanske lite för att belöna oss själva för att skriva manus eller något haha. Efter skolan gick jag, Agnes och Nora in till stan och tog en pizza på Italia, så mysigt i vintermörkret. Klockan fem var det sedan avslutning då vi fick betygen och fikade bland annat. Sen iväg direkt till Vif gården för lag och föräldrarmöte. Så det var en livlig dag, men såna dagar gillar jag. Idag får jag se vad som hittas på, kramkram! 
 
dåliga mobilbilder...
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: