Ish

Hejhejhej! Söndag igen, vilket innebär för mig reklamutdelning och plugg. Jag vaknade ganska sent så jag åkte ut med reklamen efter frukosten och nu har jag bara duschat. Jag hade tänkt plugga english och spanish sen ska jag skölja ur min hårinpackningish, så vet ni det lixomish. Jag har sån bloggtorka att jag inte vet vad jag ska skriva om, hoppas det blir bättre snart och att jag finner någon insperation haha. Förresten, jag har fått hem min glossybox och jag la upp en inlägg här på bloggen om vad jag fick. Men, jag tog bort det eftersom bilderna vart jätte fula. Så det kanske kommer upp en bättre inlägg om det senare ifall ni som såg det undra vart inlägget tog vägen haha. Ha en bra söndag, kram!
 
bild från yesterday
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: